Πως να φτιάξω ένα εύκολο φόρεμα με σούρα

Το tutorial στο βίντεο που ακολουθεί είναι απλό, βήμα-βήμα και απευθύνεται σε ανθρώπους που (όπως εγώ) δεν έχουν μεγάλη εμπειρία στο ράψιμο ρούχων, που (όπως εγώ) δεν τα πάνε καλά με τα πατρόν και που (όπως εγώ) δεν έχουν χρόνο για δύσκολα projects! (Συγγνώμη από τους experts και τους πιο προχωρημένους, αν σας φανεί απλοϊκό. Το ήθελα έτσι, γι' αυτό άλλωστε και δεν το έκανα με τη γαζωτική μου μηχανή αλλά με τη μικρή ραπτομηχανούλα μου). Έχει θέμα: Πώς να φτιάξεις ένα φόρεμα με σούρα σφηκοφωλιά στο μπούστο σε μισή ώρα!




Στο βίντεο φτιάχνω ένα φορεματάκι για τη μικρή μου κόρη (που την ημέρα που της έραψα το φόρεμα έκλεινε τους 8 μήνες). Ωστόσο, με τις ίδιες ακριβώς οδηγίες μπορεί κανείς να φτιάξει φόρεμα σε πολύ μεγαλύτερα μεγέθη, μπορεί να φτιάξει ένα όμορφο καλοκαιρινό τοπ, να βάλει σταυρωτές ράντες, μπορεί να μη βάλει καθόλου ράντες (άλλωστε η σφηκοφωλιά είναι ιδανική για στράπλες μπλούζες ή φορέματα).


Ελπίζω το παραπάνω βιντεάκι (έχει και φωτογραφίες και βίντεο από τη διαδικασία) να σας δώσει ιδέες!
http://pwsginetai.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Post a Comment

0 Comments